hannasjohoolm

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av hanna sjöholm - 6 juni 2012 17:18

Hej på er igen, min dag har spenderasi sängen och soffan på mitt rum medans 1D filmen rullat på. Annars har jag bara bestämt några träffarmed alla underbara vänner jag har! Usch, imorgon är det skola men vet verkligen inte om jag orkar det, aja vi får se! Jag måste iaf bli frisk tills på lördag då Madde och jag ska ha en riktig sleep over, eller ja, sleep kan man ta bort för sova kommer vi säkert int alls göra :// strunt samma ska sluta slösa eran tid nu byeeeee

Av hanna sjöholm - 6 juni 2012 11:55

Hej! Just nu ligger jag i sängen och kvider över att det gör himla ont i min hals och resa mig orkar jag inte göra för att då sprängs säkert mitt huve! Och ja, det är anledningen varför jag inte bloggade igår! Idag kommer det säkert inte hända ett dugg. Jag kommer väl få logga i sängen hel dagen och har jag tur loggar Madde in på Skype om hon inte har något annat för sig! Ni fattar inte hur mycket jag längtat efter denna dag för att man får vara ledig, och då blir man sjuk!! Åh hatar det så himla mycket! Måste vila ni men hör av mig senare eller imorgon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HANNA SJÖHOLM

Ställ en fråga?

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser:

RSS







Open Cbox
Open Cbox

Ovido - Quiz & Flashcards